Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

ART FLAIR
Bagsværd Møllevej 3, 1
2800 Kgs. Lyngby
Danmark

info@artflair.dk

CVR-nr. 40847693
Bankoplysninger: 2252 6291375381

 

Betaling

Artflair.dk modtager betaling med:

- Kortbetaling online med Dankort, Visa Dankort, Visa og Mastercard.

- Bankoverførsel til virksomhedskonto: 2252 6291375381
- Kontant eller mobilepay - ved afhentning af malerier hos Art Flair i Kgs. Lyngby


Varen afsendes fra Art Flair så snart din betaling er registreret, med mindre andet er aftalt på forhånd og fremgår af din ordrebekræftelse.
Alle beløb er i danske kroner og er inklusive 25% moms.

Originale værker er inkl. kunstnermoms. 

Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

 

Fragt

Levering af plakater i Danmark:

Plakater bliver sendt i plakatæsker beregnet til formålet, og forventet leveringstid er 2-4 hverdage. 
 
Vi sender til pakkeshops og privat/erhvervsadresser i hele Danmark med PostNord, DAO eller GLS.

Fragtpriser:

- Pakkeshops: DKK 0,-
- Privat/Erhvervsadresser: DKK 0,-
 


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke.

Pakken bliver som udgangspunkt leveret til din adresse. Hvis du ikke er hjemme kan leveringsfirmaet vælge at aflevere den i en pakkeshop nær dig, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da det pågældende fragtfirma eller kontakt os på info@artflair.dk.
 

Afhentning eller levering af malerier

Malerier skal enten afhentes hos Art Flair i Kgs. Lyngby, eller bestilles med levering af fragtmand eller GLS.  

Ved afhentning kontaktes du med henblik på nærmere aftale om afhentningstidspunkt og betaling.

Ved bestilling med levering af fragtmand, vil du ligeledes blive kontaktet for at aftale leveringsdag.

Det er vigtigt, at du er hjemme til at modtage leverancen. Levering sker til kantsten.

Levering af malerier med fragtmand gælder i Danmark til alle brofaste øer.

 

Hvis du bor uden for Danmark, eller på en ikke brofast ø i Danmark, så kontakt mig på info@artflair.dk for aftale om køb og levering.

 

Priser:

  • Afhentning hos Art Flair i Kgs. Lyngby: DKK 0,-
  • Levering med fragtmand: DKK 0,-
  • Levering GLS: DKK 0,-

 

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består ordren af flere dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den sidste del.
 
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@artflair.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at varen returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Sørg derfor for at pakke varen godt ind.
 
Malerier kan ikke returneres med normal post. 
Udgifterne til returnering af disse varer med fragtmand forventes højst at koste: 800 DKK.
Du har også mulighed for selv at levere et maleri retur hos Art Flair – kontakt os da på info@artflair.dk for yderligere aftale herom.

 
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.
Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
 
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Art Flair refunderer dit tilgodehavende, fratrukket leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi skriftligt har aftalt andet.
 
Art Flair kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes retur til:

ART FLAIR
Bagsværd Møllevej 3, 1
2800 Kgs. Lyngby
Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os forudgående besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.
 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:

ART FLAIR
Bagsværd Møllevej 3, 1
2800 Kgs. Lyngby
Danmark
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen, og modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  
Og gerne dokumentere det med vedhæftede billeder.

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos ART FLAIR og opbevares i højst fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@artflair.dk

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger har en klage over et produkt købt på artflair.dk, kan du sende en klage til Katia på info@artflair.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.


Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 09.11.2021

 

 

 

 

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun hvis fortrydelsesretten gøres gældende

Hent fortydelsesformular